Samsung anunță campania #YouMake! Sunt introduse noi culori și posibilități de personalizare pentru smartphone-uri, TV-uri, electrocasnice și purtabile

0
698
Samsung
Samsung anunță campania #YouMake; Introduce personalizarea dispozitivelor pentru ca acestea să se potrivească nevoilor și stilului de viață al utilizatorilor

Samsung a dezvăluit recent campania #YouMake, o platformă globală de marketing care le permite consumatorilor să preia conducerea la nivel de personalizare a dispozitivelor. Proiectul era anunțat pentru prima dată în cadrul CES 2022 și are un obiectiv ambițios. Oferă prilejul utilizatorilor de a-și reflecta propriul stil unic de viață pe dispozitivele lor. Detalii avem mai jos.

Publicitate
⚡ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202

Totul a pornit de la viziunea Samsung Bespoke, extinsă acum dincolo de aparatele electrocasnice. Utilizatorii au astfel posibilitatea de a-și personaliza smartphone-urile, dar și dispozitivele cu ecran mare ale companiei. Platforma #YouMake oferă o modalitate mai bună de customizare și conectivitate printr-un control personalizat oferit de soluțiile SmartThings IoT.

Samsung a lansat pagina #YouMake pe Samsung.com, introducând o gamă de produse care pot fi personalizate. Acestea sunt concepute pentru a se potrivi atât stilului, cât și a spațiului sau rutinei zilnice ale utilizatorului. Lista de produse variază pe scară largă de la smartphone-uri, la televizoare sau frigidere, până la purtabile și multe altele.

Avem de exemplu posibilitatea de a ne personaliza smartphone-ul Galaxy Z Flip3 Bespoke Edition, ceasul Galaxy Watch4 Bespoke Edition, frigiderele Bespoke sau televizorul The Frame. Există posibilităti de customizare și pentru noul proiector The Freestyle. De asemenea, site-ul oferă și culori exclusive pentru Smart Monitor M8 și pentru telefoanele din seria Galaxy S22. Utilizatorii își pot crea propriul design pentru fiecare produs în așa fel încât acestea să fie pe placul lor prin intermediul site-ului web.

Campania #YouMake va fi lansată în 8 țări până în luna mai, extinzându-se ulterior și în alte țări. Samsung intenționează să ofere servicii și beneficii continue prin experiențe virtuale, evenimente speciale pentru clienți și multe altele, inclusiv prin utilizarea platformelor de tip metaverse.