PayPoint facilitează plăţile digitale odată cu lansarea aplicaţiei mobile de plăţi PayPoint

0
302

PayPoint, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcarea electronică prin puncte de retail din România a anunţat lansarea aplicaţiei de mobil PayPoint. Aplicaţia mobila a fost dezvoltată în parteneriat cu Zitec, lider de piaţă de IT & Digital Marketing din România. Zitec este specializat în soluţii şi servicii de transformare digitală.

Publicitate ⚡ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202

Soluţia de plată cu cardul prin intermediul aplicaţiei PayPoint este furnizată de către Alpha Bank România, în parteneriat cu Europayment Services (EuPlatesc.ro). Prin aplicaţie clienţii pot plăti direct de pe propriul telefon facturile la utilităţi, precum apa, gaze sau electricitate, dar şi să îşi reîncarce creditul pentru cartelele PrePay. Clienţii vor mai putea şi să efectueze plăţi online, recurente sau nu, dar şi să plătească pentru diferite abonamente şi servicii.

Se pot şi alimenta conturi utilizate pentru plăti online, iar în aplicaţie vor fi introduşi pe viitor noi furnizori, dar şi alte servicii. Noua aplicaţie la oferă utilizatorilor funcţionalităţi utile, precum setarea unei notificări de reamintire pentru plata facturilor lunare, dar şi posibilitatea de a face o plată de factură pentru o altă persoană. Veţi putea avea afişat soldul actualizat pentru o serie de furnizori de utilităţi publice şi veţi putea reîncărca creditul pentru oricâte numere de telefon.

Operaţiunile se pot efectua imediat sau pot fi salvate în aplicaţie pentru a fi plătite ulterior, individual sau toate odată. Utilizatorii aplicaţiei au la dispoziţie mai multe metode de a înregistra în aplicaţie informaţiile necesare pentru plată: scanarea codului de bare de pe factură, introducerea codului de client sau încărcarea facturii în format PDF, direct din email. Aplicaţia este gratuită şi poate fi descărcată din App Store şi Google Play.