Noul director financiar al Xiaomi, Alain Lam, intră în funcție

0
299
Noul director financiar al Xiaomi, Alain Lam, intră în funcție

Xiaomi a anunțat oficial numirea unui nou vicepreședinte și director financiar, Alain Lam în luna august a acestui an. Compania a dezvăluit acum că noul CFO și-a preluat oficial funcțiile la sediul său din Beijing. Lam va fi responsabil pentru coordonarea și gestionarea activității financiare a gigantului și va raporta CEO-ului Lei Jun și președintelui Wang Xiang.

Publicitate ⚡ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202

Alain Lam, în vârstă de 46 de ani, și-a obținut masterul în inginerie în cadrul Universității Oxford. Acesta are o experiență de peste 20 de ani în domeniul investițiilor bancare. Lam a ocupat anterior funcția de director general și șef de tehnologie, mass-media și telecomunicații în cadrul departamentului de credit pentru bănci de investiții și piețe de capital. Anterior, a fost director general la Morgan Stanley, acoperind piețele de capital proprii pentru tehnologie, mass-media și telecomunicații în regiunea Asia-Pacific.

Funcția de director financiar al Xiaomi a devenit vacantă în noiembrie 2019. Compania a anunțat atunci că directorul său executiv, vicepreședintele principal și fostul director financiar Chew Shou Zi va prelua poziția de președinte pentru relații internaționale al grupului pe bază de rotație și va continua să-și îndeplinească funcția. în calitate de director executiv și vicepreședinte senior. Domnul Wang Xiang a fost numit apoi director financiar interimar din 10 aprilie 2020, până când comitetul de recrutare a reușit să găsească un candidat potrivit pentru funcția de director financiar.

Xiaomi Corporation a anunțat că l-a numit pe Alain Lam drept Chief Financial Officer (CFO) și Vicepreședinte al grupului. El își și-a început activitatea pe data de 8 octombrie 2020.

În acest moment Xiaomi este al patrulea cel mai mare brand de telefoane inteligente la nivel mondial. Sperăm ca decizia Huawei să fie una potrivită, iar Alain Lam să sporească valoarea companiei pe termen lung.