Joi a fost o zi mare pentru Dacia. Compania și-a prezentat oficial noua identitate vizuală. Această schimbare vine cu un nou logo, o nouă emblemă pentru mașinile sale și o culoare specifică, alături de câteva nuanțe adiacente. Avem detalii mai jos.
Noua identitate vizuală reprezintă, conform Dacia „o marcă modernă și mai digitală”. Noul logo ar exprima „simplitate și robustețe”, potrivit companiei. De asemenea, compania are și o nouă culoare specifică, un verde kaki, despre care producătorul auto susține că este „o nuanță ce evocă apropierea de natură”.
„Logotipul” este elementul central al noii identități. Literele sunt în mod voit mai minimaliste, litera „D” fiind un „C” inversat, exprimând atât simplitatea cât și ingeniozitatea specifice mărcii. Aspectul geometric creează impresia că succesiunea de litere care îl compun se află într-o mișcare specifică unui angrenaj mecanic.
La rândul său, noua emblemă este constituită tot din literele „D” și „C” unite, asemenea componentelor unui lanț. Expirmă astfel soliditate și legătură. Totodată, noua emblemă este ușor de recunoscut de la distanță și va permite identificarea cu ușurință a mărcii.
Culoarea specifică de această dată este verde kaki, evocând apropierea de natură. Au fost alese și o serie de culori secundare care completează gama. Trei culori din sfera „terestru-mineral” au fost anunțate: kaki închis, culoarea teracotei și nuanța nisipului. Drept culori contrastante compania a ales portocaliu și un verde intens.
Noua identitate a mărcii intră în vigoare din această lună. Va fi adoptată de diferite canale de comunicare: online, publicitate, broșuri. Producătorul deja și-a schimbat imaginile de cover și profil de pe Facebook, iar showroom-urile vor afișa treptat noua identitate de marcă, începând din prima parte a anului 2022. Noile autoturisme Dacia vor primi emblema din a doua parte a anului 2022.