Motorola intră pe piața electrocasnicelor inteligente, compania a lansat în India noua sa gamă de produse

0
302
Motorola intră pe piața electrocasnicelor inteligente, compania a lansat în India noua sa gamă de produse

Compania este cunoscută pentru gama sa de telefoane inteligente. Motorola incluzând în portofoliu atât modele de buget, cât și dispozitive de tip flagship. Însă, într-un an cu vânzări mai slabe, compania își extinde repertoriul. În parteneriat cu Flipkart, în India, Motorola își anunță debutul în sfera electrocasnicelor smart cu o serie de produse pentru casa inteligentă.

Publicitate ⚡ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202

Prima gamă de electrocasnice Motorola a fost lansată în India în decursul zilei de ieri. Noua gamă include frigidere, aparate de aer condiționat și chiar mașini de spălat. Compania își reîmprospătează, de asemenea, seria Android TV cu primul televizor care rulează Android 10. Produsele vor fi disponibile pe Flipkart, vânzările începând cu 16 octombrie, în India.

Televizoare inteligente Motorola

Noile televizoare Smart lansate de Motorola vor fi alimentate de procesorul MediaTek MT9602. Mike Chang, vicepreședinte corporativ al MediaTek a declarat:

„Aștept cu nerăbdare viitorele televizoare Motorola, alimentate de MediaTek MT9602, care este conceput să redefinească experiența utilizatorului”

Televizoarele inteligente vor veni în format HD , Full-HD, dar avem și modele 4K. Aceste televizoare inteligente sunt primele televizoare ale companiei ce rulează Android 10. Motorola a lansat două televizoare inteligente din seria Revou și două din seria ZX2. Televizoarele din seria Revou sunt dotate cu ecrane Ultra HD, în timp ce televizoarele din seria ZX2 sunt sosesc cu rezoluție HD, respectiv Full HD.

Modelul de top, Motorola Revou Ultra HD, ce măsoară 55 inch în diagonală, are un preț de $560, în timp ce modelul de 43 de inch cu rezoluție Ultra HD costă $425. Televizoarele din seria ZX2 costă $190 pentru modelul de 32 inch cu rezoluție HD și $275 pentru televizorul Full HD ce măsoară 40 de inch în diagonală.

Noua gamă de electrocasnice smart Motorola

Motorola a dezvăluit în timpul evenimentului trei modele de frigidere inteligente. Printre care se numără: un frigider de tip French Door cu o capacitate de 533L, unul cu patru uși cu un volum de 507L, dar și un model de 592L, cu design side-by-side. Frigiderul cu ușă franceză 533L are un preț de $960, frigiderul cu patru uși 507L are un preț de $880, iar frigiderul cu volum de 592L Side by Side costă aproximativ $715. Frigiderele sunt disponibile pe culoarea negru mat sau negru premium. Unele dintre funcțiile inteligente incluse sunt tehnologia invertorului adaptiv cu funcționare fără stabilizator și nivel redus de zgomot.

Mașinile de spălat inteligente Motorola vor fi disponibile în variante automate și semi-automate. Acestea au sosesc în diferite capacități, printre care 10,5 kg, 6 kg, 8 kg, 6,5 kg, 5 kg. Vin cu funcții inteligente, notăm aici opțiunea Flexi-Wash pentru a alege preferințe personalizate de spălare. Senzorii TruSmart aduc opțiunea de detectare a nivelului de spumă, temperatură și viteză pentru a oferi o experiență de spălare superioară.

Aparatele de aer condiționat Motorola vin cu suport pentru controlul din aplicația mobilă și dispun de tehnologia SurroundCoolX. Aceasta din urmă fiind folosită pentru a oferi o răcire uniformă. Aparatele vin cu un invertor dual, compresor rotativ dublu, ventilator cu cinci trepte și pivotare în patru direcții. Acestea includ funcții precum: mod de dezumidificare, mod automat, mod de repaus și autocurățare. Aparatele cuprind un interval de temperatură de funcționare între 16 și 31 de grade Celsius și un interval de temperatură ambientală între 18 și 60 de grade Celsius.

Noua gamă de produse include tehnologia pe care Motorola o numește TruWiFi. La fel ca și alte electrocasnice inteligente, permite utilizatorilor să opereze aparatele direct de pe telefon prin intermediul aplicației mobile. Există aplicații speciale care oferă personalizare și funcții mai avansate, cum ar fi notificări atunci când îmbrăcămintea este curată sau frigiderul întâmpină o eroare. Momentan produsele s-au lansat în India și urmează să vedem daca compania le va comercializa și în restul lumii.