UPC România a anunţat astăzi schimbarea identităţii sale vizuale, prin intermediul unui nou logo, care vine la pachet şi cu un nou slogan, “Bucură-te de fiecare moment”. Dorinţa companiei este de a comunica rolul emoţional pe care îl are în viaţa clienţilor, punându-i în legătură cu cei dragi sau cu conţinuturi care stârnesc emoţii.

Publicitate

Logo-ul şi sloganul se vor propaga la toate filialele şi în toate materialele promoţionale pe parcursul lunii septembrie. Odată cu noua identitate, care păstrează simbolul acelui lotus, dar schimbă nuanţa de culoare din albastru în verde închis, compania a demarat şi strategia “HAPPY HOME”. Aceasta reuneşte serviciile digitale UPC şi cele mai noi tehnologii care permit interconectarea la nivel casnic.

Vitezele de până la 500 Mbps sunt promise în toată aria de acoperire, plus o experienţă WiFi de calitate prin modemul Connect Box. Pentru a promova noua identitate vizuală, UPC porneşte campania “TV HAPPY HOME”, care va rula online, în cinematografe, outdoor şi în magazinele UPC. Conceptul va ajunge în magazinele UPC din oraşele mari ale ţării, precum Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Constanţa sau Ploieşti.

Serviciile HAPPY HOME pornesc de la 49 de lei şi includ viteze Internet de 150 Mbps, 300 Mbps şi 500 Mbps, WiFi rapid via CONNECT BOX şi o gamă largă de programe TV, plus funcţia Replay cu rol de DVR.