Posesorii de automobile Tesla au avut probleme pe 19 noiembrie cu maşinile lor din cauza unei erori de aplicaţie pentru mobil. Eroarea 500 HTTP Server apărea şi vehciulele se blocau, ba chiar îi blocau pe utilizatori din a intra în maşină. Bugul de aplicaţie pentru mobil a durat 5 ore şi în cele mai grave cazuri îi impiedca pe posesori de automobile să pornească maşina.
Motivul e neclar deoarece această aplicaţie ar trebui să continue să funcţioneze normal, independent de reţeaua Tesla. Elon Musk s-a sesizat şi a făcut imediat o postare pe Twitter, promiţând să verifice despre ce e vorba. A descoperit şi o eroare de configuraţie care a crescut cantitatea de date traficate în reţea. Tesla şi-a actualizat recent aplicaţia pentru a include o funcţie de streaming video de la camera maşinii spre telefon. Posibil ca acel streaming care generează un flux mare de date să fi blocat reţeaua sau aplicaţia.
Sunt mulţi utilizatori care îşi deblochează bijuteria pe 4 roţi cu telefonul, dar Tesla recomandă şi să păstreze cartela de deblocare la îndemână ca backup. Problemele cu aplicaţia mai sus menţionată au apărut în special în SUA şi Canada în primele ore, iar apoi a apărut şi în Europa şi Asia. Nu e primul picaj de acest gen, deoarece în septembrie 2020 Tesla a avut un picaj complet al serverelor sale, dar şi al sistemului intern timp de câteva ore.
Se pare şi că vehiculele au fost afectate în mod diferit: Model 3 şi Model Y au mai des probleme decât Model S sau Model X.