Ati aflat probabil ca Apple lanseaza astazi faimosul iPhone 3G in 22 de tari, o initiativa care pentru Nokia ar fi rutina, de vreme ce compania finlandeza vinde zilnic 1.5 milioane de handseturi. Totusi, acest proces nu se produce sub ochii a mii de bloggeri, cum este cazul lansarii noului iPhone. Deja canadienii sunt scandalizati de faptul ca operatorul Rogers Wireless vinde noul handset impreuna cu un abonament pe 3 ani si nu unul ieftin…

Exista si o petitie care spera sa schimbe aceasta stare de fapt cu 58.000 de semnaturi la activ. Rogers isi pregateste deja o revizuire a atitudinii, dar bloggerii tot nu sunt multumiti. In tabara celor de la Apple e forfota mare, pe masura ce ne apropiem de lansarea lui iPhone 3G, care va avea loc in 70 de tari pana la finalul anului.

Obtinerea unui succes cu acest nou terminal este esentiala, daca Apple doreste sa mai atinga suma de 10 de milioane de iPhone-uri vandute pana la finalul lui 2008. Pentru a atinge o asemenea performanta este nevoie de o cooperare a operatorilor de telefonie, a sectiunilor de marketing si a reprezentantelor Apple din toata lumea.

Influenta primului iPhone a fost simtita pe tot globul, fie ca vorbim despre clonele sale asiatice sau inovatiile create de rivalii Apple pentru a detrona performantul handset. In Asia telefonul produs de compania lui Steve Jobs nu va impresiona prea mult, fiind o a doua varianta pentru clientii deja familiarizati cu terminale 3G si dotari de top.

Un lucru e sigur: in fiecare dintre cele 22 de tari unde se lanseaza iPhone 3G astazi exista grupulete de fani/fanatici Apple care asteapta cu sufletul la gura lansarea, unii chiar de cateva zile. Motivul? Puternicul “brand” SUA asociat cu brandul Apple iPhone.

Sursa: Mobilissimo.ro