HyperX a anunţat în această săptămână o performanţă deosebită, după ce a livrat 4 milioane de căşti de gaming şi a devenit lider global pe piaţa de accesorii eSports. HyperX este o divizie a celor de la Kingston şi mai multe detalii despre evoluţia lor aveţi mai jos.

Publicitate

Performanţa celor 4 milioane de perechi de căşti vândute e cu atât mai impresionantă, având în vedere că HyperX activează din aprilie 2014 în zona căştilor de gaming. Atingea 1 milion de unităţi în mai puţin de 2 ani. Căştile acestea sunt recomandate atât gamerilor începători, cât şi celor profesionişti, care participă la marile turnee eSports. Căştile de gen sunt disponibile acum în peste 15.000 de magazine de pe glob, în peste 100 de ţări, pe 6 continente.

Avantajele acestor accesorii purtabile includ spuma de memorie HyperX, banda ajustabilă şi compatibilitatea cu multiple platforme. Imersivitatea este un alt factor cheie al căştilor mai sus menţionate, scufundând gamerul în experienţa titlului pe care îl savurează. În plus, accesoriile de gen sunt bune şi la vizionarea de filme, ascultarea de muzică şi chat.

Printre căştile HyperX de succes se numără HyperX Cloud II, considerate “cele mai bune căşti sub preţul de 500 de lei” şi cu vânzări de peste 1.3 milioane de unităţi. Apoi în gama sub 250 lei se află HyperX Cloud Stinger, care au câştigat premiul IF Design Award 2017. Primele căşti wireless, HyperX Cloud Flight au fost distinse cu premiul “Editor’s Choice” din partea Reviewed.com la CES şi au primit în general recenzii excelente.