Ferrari a îndrăznit să facă blasfemia de a anunţa un hibrid plugin, modelul Ferrari Stradale, dar performanţa sa e atât de mare încât petrolheazii vor ierta gigantul italian. Şi având în vedere cum arată maşina, italienii sunt de 2 ori iertaţi.

Publicitate

Ferrari SF90 Stradale este primul hibrid plugin al companiei, dar aspectul electric e destul de modest. Maşina poate rula doar 24 de kilometri pe baterie, bazându-se totuşi în principal pe combustia clasică. Stradale foloseşte un motor turbo V8 care generează 769 de cai putere, compleţi de 216 cai putere generaţi de 3 motoare electrice.

Ferrari afirmă că unitatea V8 de la bord generează cea mai mare putere dintre toate Ferrari-urile cu 8 cilindri din istorie. Motoarele electrice se află între motorul principal şi cutia de viteze. Sună impresionant faptul că această supermaşină poate ajunge la sută în doar 2.5 secunde. Stradale are şi un mod special eDrive, care ar fi complet electric.

Viteză maximă a maşinii este de 339 km/h, iar doar cu motoarele electrice ajunge la maxim 133 km/h. La interior se află un cockpit inspirat de industria aeronautică, cu un heads up display care proiectează informaţiile pe parbriz, în câmpul vizual al şoferului. Volanul are butoane tactile, inclusiv un mic touchpad pe dreapta. Trebuie spus şi că acest Ferrari poate oferi tracţiune integrală, primul din istoria companiei care face asta.

Consola centrală include un ecran curbat HD de 16 inch, complet configurabil. Există şi comandă vocală şi cruise control în stânga. Nu avem încă preţ şi data de lansare, dar sigur va fi o sumă mare (între 500.000 euro şi 1.5 milioane de euro).