Nu ştiu dacă mai ţineţi minte, dar în vremuri apuse de mult brandul de televizoare DIAMANT se regăsea în fiecare casă din România. La 3 decenii de când aceste televizoare nu se mai comercializează, iată că ele revin cu o abordare modernă. Brandul se relansează sub umbrela HORIZON, brand al companiei Network One Distribution (NOD).

Publicitate

Televizoarele DIAMANT erau celebre în anii ’90 şi acum vor ajunge din nou în casele românilor, fără posibilitatea de a pune mileu şi peşti de sticlă pe ele de această dată. Primul obiectiv al companiei revenite în actualitate este de a ajunge la o cotă de piaţă de 10% în categoria sa şi vânzări de 15 milioane de euro în primul an.

După consolidarea la nivel naţional, DIAMANT vrea să se extindă regional, ca brand european. Va ajunge în ţări ca Ungaria, Bulgaria, Polonia, Grecia sau Mooldova. Televizorul cel nou aduce un design modern, clasic aş spune, cu două picioare de susţinere laterale şi format dreptunghiular. Modelul cel vechi era alb-negru, cu tub catodic, mare cât o “ladă de zestre”, aşa cum chiar compania ne comunică. Pe vremuri costa cât 3 salarii medii şi se putea plăti în rate.

Televizoarele noi sunt asamblate în Turcia, UE şi China şi vine cu design actualizat. Au diagonale între 22 şi 43 inch şi rezoluţii HD sau Full HD. Brandul Horizon se lansa în 2005, iar în 2011 intră pe piaţa de electronice, lansând televizoare, tablete şi echipamente audio Hi-Fi. Are peste 100 de produse active la ora actuală.

În 2015 lansa primul televizor LED curbat 4K cu diagonală de 55 inch.