Sony le-a pus gând rău celor de la Uber, Taxify şi Lyft, dar şi taximetriştilor în general. Japonezii lucrează la un serviciu de taximetrie care se va duela cu Uber şi care se bazează pe AI. Serviciul de “ride hailing” va debuta în prima fază în Japonia.

Publicitate

E interesant că în aceeaşi zi Uber a anunţat o extindere în Japonia. Platforma celor de la Sony se va baza pe inteligenţa artificială, iar noul serviciu va fi pus în mişcare de o cooperare dintre Daiwa Motor Transportation, Sony şi 5 companii japoneze de taximetrie. Companiile implicate pun la bătaie în jur de 10.000 de maşini pentru acest proiect.

Tehnologia Sony va avea rolul de prezice nevoia şi cererea de taxiuri pentru a se asigura că un număr potrivit de maşini e pe străzi. Piaţa de ride sharing şi taximetrie devine tot mai aglomerată în Japonia, pentru că Uber a îndrăznit chiar să promită un parteneriat cu firmele de taximetrie locale, în vreme ce gigantul chinez Didi Chuxing vrea să intre în Japonia în acest an.

Va intra pe această piaţă împreună cu SoftBank, care are cea mai mare cotă în Uber, deci observaţi încrengăturile. În plus, firma Grab începe să crească tot mai mult, un Uber al Asiei de Sud Est care e tot mai apreciat. Cred că Sony va sfârşi prin a îşi vinde platforma spre Didi Chuxing sau Uber, pentru că e cam târziu să vină cu ceva cu adevărat special în zona taximetriei.