Gaming-ul şi sportul se intersectează din nou, de această dată mulţumită celor de la Puma. Aceştia au lansat prima pereche de încălţăminte sport de gaming, care e practic un ciorap mai răsărit. Având în vedere cum arată orice produs de gaming în ziua de azi, mă aşteptam să aibă luminiţe sau LED-uri, dar nu e cazul. Aflaţi preţul mai jos.
Puma nu e prima care încearcă marea cu degetul, pentru că şi Nike şi Adidas au lansat tricouri eSports şi hanorace. Adidas l-a contractat chiar pe Ninja, unul dintre cei mai apreciaţi streameri din lume. Puma a preferat totuti să lanseze „încălţăminte activă de gaming”, sau „ciorapi de gaming”. Încă nu e clar cum poate afecta acest produs de încălţat performanţa în jocuri, dar cert e că nu este ieftin, la suma de 180 de dolari.
Puma promite un confort deosebit, aderenţă şi „adaptarea la orice mediu de gaming”. Compania a mai lansat adidaşi inteligenţi, dar şi scaunul de gaming Playseat, care costă 1200 de lei în România. Puma ţinteşte spre oamenii care nu vor să poarte încălţăminte mereu şi vor confortul combinaţiei pantof sport – ciorap. Pe mine mă fascinează şi faptul că producătorul de încălţăminte face reclamă la acest ciorap cu următoarele moduri de utilizare: SEEK, ATTACK, CRUISE şi DEFENSE. În fiecare dintre ele vei primi suport, aderenţă, o înfăşurare mai bună în jurul tălpii şi stabilitate a călcâiului. Sună a marketing pur, fără vreun sens logic sau real.
Am găsit deja un dezavantaj pentru aceşti ciorapi: par cam strânşi şi nu par genul să găzduiască multe cadouri de Crăciun sau Moş Nicolae. Mi se pare fascinant că trăim în epoca în care ne cumpărăm echpament sportiv pentru a… sta jos şi a ne juca.