Daca ati urmarit povestea tabletului Crunchpad, o idee a celor de la Techcrunch, aflati ca mintile luminate din spatele proiectului au oferit recent detalii despre produs intr-un videocast marca Gilmor Gang. Vorbitorii sunt Mike Arringtone, Robert Scobble, Kevin Marks, P. Rangaswami si Saul Hansell.

Publicitate

crunchpad

Printre subiectele lor de discutii se numara si iPhone-ul si “razboiul terminalelor Android”, plus tabletul Crunchpad. Astfel, aflam ca terminalul va costa intre 300 si 400 de dolari, va fi disponibil la vanzare doar pe web si va fi finantat cu ajutorul sponsorizarilor si unor metode alternative de profit.

Asta inseamna ca tabletul ar putea primi finantare cu ajutorul reclamelor, dar unele care sa isi faca aparitia pe gadget fara sa deranjeze utilizatorul. Mike Arrington se astepta probabil ca acest Crunchpad sa se vanda destl de bine, dar cum ramane cu rivalii de la Archos si curand si cu Apple Tablet? Va putea concura acest produs cu gigantii din domeniu, carora li se alatura si Nokia, finlandezii fiind tot mai interesati de acest domeniu?

Iata si clipul in care “Gilmor Gang” discuta despre cele mentionate mai sus:

Sursa