Michael Arrington de la TechCrunch a anuntat recent faptul ca faimosul tablet Crunchpad este acum un proiect mort, dupa eforturi care au durat un an si jumatate. Cu doar 2 saptamani in urma eram convinsi ca vom vedea terminalul pe piata in curand, afland chiar ca testele il dadeau drept viabil, fara probleme de stabilitate si gata de a rula Chrome OS si Windows 7.

Publicitate

cdba

Oficialii TechCrunch sperau sa lanseze produsul pe scena, oficial in data de 20 noiembrie si sa ofere publicului 1000 de unitati ale tabletului, disponibile imediat prin pre-comanda. Productia de masa urma sa debuteze in 2010, iar daca va intrebati ce a mers prost, Arrington da raspunsul astfel: “lacomie, gelozie si probleme de comunicare”.

CEO-ul grupului de parteneri din acest proiect, Chandra Rathakrishnan i-a trimis lui Arrington un email in care il anunta ca vor exista update-uri de hardware ale lui Crunchpad. De la acest email au pornit necazurile, deoarece el mentiona ca a aparut o problema cu planificarea si momentul de lansare al produsului, iar cei de la TechCrunch nu mai erau implicati in initiativa.

cp1

E bizar sa afli ca nu mai esti implicat in propriul tau proiect, creat de tine, chiar de la partenerul tau, astfel ca Arrington nu a digerat deloc bine vestea. In plus, Chandra ar fi mentionat ca aceasta mutare a fost cauzata de catre presiunile actionarilor si dorinta de a vinde produsul prin Fusion Garage. Apoi a urmat anularea lansarii, motivata de faptul ca Arrington si TechCrunch detin toate drepturile intelectuale asupra lui Crunchpad, in colaborarea cu Fusion Garage.

Totusi, aceasta companie nu poate lansa tabletul fara aprobarea celor care au generat ideea initiala. Ar fi fost interesant sa vedem pe piata in 2010 un tablet cu pret in jur de 300 de dolari, care sa rivalizeze cu Apple Tablet.

Sursa